background img
Feb 22, 2024
233 Views
Comments Off on פייבר צופה צמיחה נמוכה במחצית מתחזיות האנליסטים — המניה נופלת ב–15%

פייבר צופה צמיחה נמוכה במחצית מתחזיות האנליסטים — המניה נופלת ב–15%

Written by

חברת פייבר מתמודדת ברבעונים האחרונים, כמו חברות רבות, עם אי וודאות מקרו כלכלית, שמשפיעה במיוחד על עסקים קטנים שמהווים חלק משמעותי מלקוחותיה. אחרי שהכנסותיה צמחו בשנה שעברה בשיעור חד-ספרתי, של 7.src%, האנליסטים צפו כי בשנה הבאה תצליח לצמוח ב-src3%, אך החברה עידכנה היום כי קצב הצמיחה שלה לא צפוי להאיץ. תחזיות החברה הן להכנסות של

Spread the love

Business * חברת פייבר מתמודדת ברבעונים האחרונים, כמו חברות רבות, עם אי וודאות מקרו כלכלית, שמשפיעה במיוחד על עסקים קטנים שמהווים חלק משמעותי מלקוחותיה. אחרי שהכנסותיה צמחו בשנה שעברה בשיעור חד-ספרתי, של 7.src%, האנליסטים צפו כי בשנה הבאה תצליח לצמוח ב-src3%, אך החברה עידכנה היום כי קצב הצמיחה שלה לא צפוי להאיץ. תחזיות החברה הן להכנסות של 387-379 מיליון דולר, שמשקפות צמיחה של 5%-7%.

מניית פייבר נופלת בתגובה ב-src0% במסחר בוול סטריט, לאחר שירדה בשנה האחרונה ב-3src%. שווי החברה לפני תחילת המסחר עמד על כמיליארד דולר, אחרי שבשיא הוא עמד על srcsrc מיליארד דולר.

פייבר פיתחה זירת מסחר לפרילנסרים, כלומר מחברת בין נותני שירותים עצמאיים ללקוחות. החברה עושה מאמצים משמעותיים להשיג לקוחות גדולים יותר כדי לצמצם את ה?

See original postRead More

Spread the love
Article Categories:
Business

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

1111Claude d'ESPLAS Website - ADG-PARIS newshealth.biz MONSEGUR VAILLANT and CLAUDE D'ESPLAS WEBSITE ** ADG-PARIS 2010 Art du Rasage 2a 2a 2a 2a All incoming Alabama football freshman and transfer players numbers announced   point-garden Brasero pour Barbecue en Fer Massif 73 cm   SOMATHERM FOR YOU – Raccord laiton droit à souder – Mâle 15/21 – Pour tube cuivre Ø16 – Sachet de 2 pièces   Fatih Terim, the ‘Emperor’ of Turkish soccer, shakes up Greek league | eKathimerini.com   Orphelia Montres Bracelet Homme MON-7073